Couvent Général Franciscain de Bruz

Forum RP de l'ordre Franciscain du jeu en ligne RR

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  BibliomélieBibliomélie  

Partagez | 

Father Vanyar arrives

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Vanyar

Paroisse : Southampton
Statut : later
Autres : later

MessageSujet: Father Vanyar arrives   Jeu 19 Déc 2013 - 13:00

After a long journey north, from all the way down south in Southampton. The old priest, Father Vanyar, arrives in Liverpool. He walks towards the convent of the Franciscan Brotherhood and sees that the door is open. Upon entering he sees some brothers and sisters minding their own business. So he decides to speak up. In a poilite voice he says. Excuse me brothers and Sisters, my name is Father Vanyar ahdn I am here to participate in the Seminary of the Inquisition. Can you point me into the right dierection please? Patiently the old man waits for someone to answer him.
Revenir en haut Aller en bas
Statler
Chapitrain

Paroisse : Kirkcudbright
Statut : Clergy
Autres : Greyfriars' convent of Liverpool

MessageSujet: Re: Father Vanyar arrives   Sam 21 Déc 2013 - 10:01

Welcome brother Vanyar, I have handed you the keys to the Greyfriars Convent of Liverpool, in case you are interested in that. For the Inquisition classes you have to turn to Brother Hugo. A word of advise is to add a French translation to your messages. That way more people can read what you say and possible react to it.

Bienvenue frère Vanyar, je vous ai remis les clés de la Greyfriars Couvent de Liverpool, dans le cas où vous êtes intéressé par cela. Pour le classes de l'Inquisition, vous devez vous tourner vers le frère Hugo. Un mot de conseil est d'ajouter une traduction en français de vos messages. De cette façon, plus de gens peuvent lire ce que vous dites et possible d'y réagir.

Vanyar

Paroisse : Southampton
Statut : later
Autres : later

MessageSujet: Re: Father Vanyar arrives   Sam 21 Déc 2013 - 14:03

Thank you very much, Cardinal Statler. I will go to these halls and introduce myself. I shall do so bilingual to the best of my ability aided by the words Master Google whisper in my ears.

Merci beaucoup, Cardinal Statler. Je vais aller à ces salles et me présenter. Je le ferai bilingue au meilleur de ma capacité aidé par les mots Maîtrisez Google murmure à mes oreilles.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Father Vanyar arrives   

Father Vanyar arrives
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1